Sunday, May 6, 2012

sebab tak suka =D

assalamualaikum
muehehe, tak tidur lagi..

oke2 janji nie last post untuk hari nie..*saje menyemak. bluwekk* hari tu ada lah org tu tanya kenapa ade blog tpy diam-diam jea, bertaun-taun dah usia blog nie, tpy follower 28 oghang jea., kesian..haha.. *oloh, ilek suda lerr* oke la, acani lah eh.. saya ta penah pon pomot kat owghang saya ada belog cabok nie.. sebab saya segan.. segan sebab saya tak kejar bpe ramai org na follow belog cabuk nie .......entah..*dah lerr, jgn tanya kenapa* tak sebab pada saya, hak awk la nak follow ke, nak dengar lagu jea ke, nak conteng kat komen ke, or even tanak pape pun.. saya ta suka nak paksa-paksa org follow and baca punn.. 

oke lah, take care..sape tanya lagi saya cucuk idung dia ngn lidi satay..muehehe..
bye !

No comments:

Popular Posts