Sunday, May 6, 2012

people change, and so am i.. =)

assalamualaikum..
hye peeps..
oke, ape-ape pun mulakan lah dengan "bismillahirrahmanirrahim"..

so, mcm mana hari korang..best tak? saya tade pape yg menarik..semua oke, byase2 jea.. n baru-baru nie saya dah dapat result final 1st sem saya, alhamdullillah, walaupun tak dapat DEKAN mcm org tu * tu haa.. mls lah na kabo sape* kan, tpy sangat dah cukup amat bersyukur dah dengan apa yang dah ditentukan Nya.. alhamdulillah..

so as for my 1st post on may, saya nak bagitahu yg saya dah tukar urm blog saya.. 
dulu : whereisthelove-eyda.blogspot.com

kenapa ek..
oo, sbub saya rasa saya dah jumpa "LOVE" yg selama nie saya cari.. sbub tu lah dah ta pakai url lama tuu.. *kot* entah, sebenar benar lagi membenarkan yg benar bukan yg palesu fake segala bagai, saya nak tukar semua isi perut belog nie.. tak mo dah cerita ngarut ag, cerita sal diri seniri.. *bajet org na tahu sgt kot..dolu2 laa kan..hewhew* sekarang nie nak isi ngn something yg boleh dimanfaatkan semua reader.. *saham akhirat nak jugak tambahkan.. korg dapat, saya pun dapat* so.. lepas nie tade sgt lah cerita sal saya lagi..siket ciput tu mungkin ade kot *nak jugekk*

oke bai.. have a nice day . semoga hari ini lebih baik dari semalam. Insyaallah ~

p/s : tak salah kan kalau kita cuba menjadi yg terbaik.. =P

No comments:

Popular Posts